Tekisi mieli sanoa liuta niin rumia sanoja, että otiskkokin sen edessä kalpenee, sanat, jotka kuulin 7-vuotiaalta veljeltäni, Rasavilliltä.

- Kaikki meni vituix sun takia! tilanne on niin järkyttävä, niin absurdi, että minua alkaa naurattamaan. Rasavilli ei tätä kuitenkaan näe, koska hän on lukkiutunut huoneeseensa ja ottanut oven kahvan pois, etten minä tai äiti pääse sisään.
- Mitkä kaikki? En mä tiennyt, että sulla oli suunnitelmia. Tulin kun mutsi soitti ja kysyi, jos hakisin sut meille.
- MÄ EN TUU! Haistakaa vittu!
- Tuu nyt pois sieltä, en mä ala sua väkisin mukaan viemään. Jutellaan, ihan oikeesti. ei voi olla totta, vastassa on seitsemän vuotias, jollaista en ole ikinä, en koskaan nähnyt. Ei lapsi ja lapsi kuitenkin. Ovi on menossa kiinni, mielessä pyörii "Saatanan sossut, sitäkö te haluatte?!" jättää seitsemän vuotias lapsi selviämään yksin, kun yksinkertaisesti se ei onnistu.Hetken päästä, kun Rasavilli on juossut ulos, huokaisen.
- Sä et kohta mutsi mahda tolle pojalle enään mitään.
Seitsemän vuotias, joka haluaa tappaa meidät kaikki homot ja jonka suunnitelmat ovat menneet vituix. Joka huutaa, Saatanan piri huora. Jolla on paha olla ja joka ei tule mukaan.
Autossa ajaessani kotiin päin saan tehdä töitä, että en valoissa purskahda itkuun. Kukaan, ei kukaan lapsi saisi joutua myymään lapsuuttaan pullolle, sillä sillä ne vanhemmat maksavat alkoholismin, Lapsella!

Kukaan ei auta
ei täällä.