On tiettyjä sanoja ja kappaleita, jotka tuovat sinut mieleen. Aina kun luen tai kuulen jostain sanan "jepulis", muistan...

Nojaan keittiön työtasoon ja kuuntelen, miten puhelin tuuttaa korvaani. Kuvittelen jo sinun vastaavaan. Tiedän tarkalleen mitä sanot ja mitä minä vastaan sinulle. Muistan hämärästi, että tapamme lähti, kun vastasit vääntäen nimesi ja minä yritin vääntää omani, mutta siitä tulikin jostain syytsä ihan jotain muuta. Ja sitten yhtä'äkkiä huomasin, että meillä oli oma pieni traditio.
- Jebulis. Minua alkaa hymyilyttämään, kun kuulen äänesi. Melkein neljä kuukauttaa ennen.
- Kigelisgogelis. vastaan ja minusta tämä pieni traditio on suloinen ja huvittavakin. Voin muistaa vielläkin miltä äänesi kuulosti, vaikka tuntuu että olisin unohtanut jo miltein kaiken muun.

Kun kuulen Leevi&Leavings:in Tevo, maanteiden kuningas, tulee mieleeni viimeinen puhelin keskustelu kanssasi.

- Tilasin soitto ääneksi Teuvo, maanteiden kuningas, kun sä soitat. minua alkaa naurattamaan.
- Olenko mä niin huono kuski vai? muistan, miten kolme päivää sitten autossa kommentoit kaahailemistani, nimittäen minua Teuvoksi.

Tälläisinä päivinä ja iltoina tuntuu kuin katkeruus ottaisi valtaansa. Näinä hetkinä minä en voi ymmärtää maailmaa ja sitä, kuka arpoo kenenkin kohtalon. Kunpa sinun olisi ollut helpompi.